Güreşkolikler
Güreşkolikler
Güreşkolikler
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Güreşkolikler


 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap

 

 Haberler

Aşağa gitmek 
3 posters
YazarMesaj
The Anımal
Gelecek Vaadeden Üye
Gelecek Vaadeden Üye
The Anımal


Erkek Mesaj Sayısı : 32
Saygınlık : 78
Kayıt tarihi : 10/06/10
Nerden : çayamı gelcen???
Lakap : Animal

Haberler Empty
MesajKonu: Haberler   Haberler Icon_minitimeCuma Tem. 09, 2010 10:27 am

Afrika'da sonu gelmez bir maceraya hazırım
diyorsan FAR CRY 2

Far Cry 2
Biz oyuncuların bazı özel anları
vardır. Ve bu anlara özel oyunlar. İşte Far Cry bunlardan bir tanesi.
Hayır Türkiye’nin gururu oluşundan bahsetmiyorum. Oynarken bize
hissettirdiği o enfes duygulardan, verdiği değişilmez tattan
bahsediyorum. Fazlasıyla tatmin edici oynanabilirliği bir yana,
Crytek’in bizlere bahşettiği etkileyici ada tasarımlarıyla mükemmel
birçok şeyi bir oyunda tadabilmiştik. Ve hala o harika manzaralarla
etkileşimi unutamadığınızdan eminim. Ve özlediğinizden de. Sizlere biraz
sonra anlatacağım yeni Far Cry oyunu, özlediğimiz manzaraları veremese
de, Far Cry’ı ilk oynadığımızda hissettiğiniz heyecanı vermeye çok
yakın. Half-Life ve Doom 3 arasında gidip gelen süreçte, karşımıza
çıkan, görselleriyle dikkatleri üzerine çeken ardından çıkışıyla
birlikte efsaneleşen Far Cry uzun yıllar sonra ekranlarımıza konuk
oluyor. Ancak bir takım farklılıklarla. Öncelikle seriyi takip edenlerin
bileceği üzere CryTek ve Ubisoft yollarını ayırmışlardı. Bu yüzden yeni
Far Cry oyunu Crytek’in hünerli ellerinden uzak. Hatta bu ayrılış
oyuncuların arasında Far Cry’ın “üvey evlat” ismini almasına da bizzat
sebep olan şey. Oyuncular bu yakıştırmayı yapmışlardı ama unuttukları
bir şey vardı, Ubisoft kendini kanıtlamış başarılı bir firma ve
yaptıklarıyla her daim güven veriyor. Nerden mi biliyorum? İşte kanıtı…

Afrika
güneşinde insan avı

Far Cry 2’yle ilgili teknik detaylara
geçmeden önce bir hususa değinmek de fayda var. Yeni oyunun adı Far Cry
olmasına rağmen ilk oyunla tek bağlantısı sadece ismi. Yani senaryo
bakımından ilk oyunla hiçbir bağlantısı bulunmuyor. Hatırlarsanız ilk
oyunda (unutmak ne mümkün!) bir adada geçen olağanüstü olaylar
arkasındaki sır perdesini aralamaya çalışıyorduk, hatta en sonunda
aralamıştık. Yeni oyunda ise senaryo tamamen farklı. Şöyle ki, Afrika’da
kutuplaşmalar olmuş ve neticesinde AFLL ve APR adında iki grup ortaya
çıkmış. Bu iki grup ortada karışıklık yarattığı gibi “The Jackal”
adındaki bir silah tüccarı bu gruplara silah temin ederek Afrika
içerisinde bir iç karışıklık ortaya çıkarıyor. İşte bizim yapmamız
gereken bu adamı devre dışı bırakmak. Görüldüğü gibi oyunumuz senaryo
bakımından ilk oyunla hiçbir konuda bağdaşmasa da, seçilen konu ilk Far
Cry oyunu gibi Amerikanvari olma özelliği taşıyor. Bu tür konular her
zaman ilgimi çekse de, pek yaratıcı olmuyor maalesef. Zaten senaryonun
ilerleyen bölümleri söylediğimi doğrular nitelikte. Çünkü bir süre sonra
Far Cry 2 senaryosu oldukça tekdüze bir hale gelebiliyor. Far Cry 2
açılış ekranında bol aksiyonlu bir videodan sonra menüsüyle
karşılaşıyoruz. Oyunumuz menüsü bakımıyla sade gibi gözükse de, defter
şeklindeki butonları ve buna hitaben efektleriyle oldukça hoş bir
görünüme sahip. Menüde yer alan New Game seçeneğine tıkladıktan sonra
bizden bir karakter seçmemiz isteniyor. Oldukça geniş bir seçim sunan
karakter seçme ekranında dokuz karakterden herhangi birini seçerek oyuna
başlıyoruz. Ayrıca unutmadan şunu da belirtelim; seçtiğiniz karakterin
oyunun gidişatına yani senaryoya herhangi bir etkisi bulunmadığı gibi
aralarında da önemli farklar yok. O yüzden siması hoşunuza gideni
seçerek oyuna başlayabilirsiniz. Far Cry 2’nin en çok merak edilen
yönlerinden birinin grafikleri olduğunu bildiğim için sizleri daha fazla
bekletmeden ilk olarak grafiklerle ilgili detayları aktarmak istiyorum.
Ancak bilgilere geçmeden önce kalıplaşmış bir takım kıyaslamaları
hafızanızdan silmenizi tavsiye ederim. Nedir bu kıyaslama? Tabi ki Far
Cry 2 ve CrySis Warhead grafikleri arasındaki kıyaslamadan bahsediyorum.
Bu kıyaslama masum gibi gözükse de aslında hiç de adil değil. Çünkü
Crytek oyunlarda grafiğe vermesi gerekenden fazla değer veriyor ve
elindeki teknoloji çok üst sınıflarda ve oyun üreticilerinin tümü bunu
kabul etmiş durumda. Bu yüzden Far Cry 2’nin grafiklerini CrySis’le
kıyaslamak hata olur. Tam tersine kafanızdakileri silip Far Cry 2
oynamaya başlarsanız Far Cry 2’nin grafiklerine daha çabuk alışırsınız.
Alışırsınız diyorum çünkü grafikler ilk oyuna göre çok farklı.
Bildiğiniz gibi Far Cry PC’de doğan bir yapım. Ancak Far Cry 2
grafikleri fazlasıyla konsolcu bir bakışla hazırlanmış. Bu yüzden
alışmanız biraz zor olacaktır. Hatta açıldığında “doğru oyunumu
oynuyorum?” diye de düşünebilirsiniz, anlarım halinizi. Far Cry 2
grafikleri yeni nesilde olması gereken grafik standartlarının çok çok
üstünde. Çevredeki tüm nesneler, binalar, barakalar ve araçlardaki
tasarımlar fazlasıyla başarılı olduğu gibi çok gerçekçi hazırlanmış.
Örneğin oyundaki bir arabanın tasarımı bir FPS oyununda ikinci plana
atılması beklenirken tam tersine başarılı bir şekilde hazırlanmış.
Dediğim gibi çevredeki binalar ve objelerin tasarımları gayet başarılı.
Benim dikkatimi daha çok çeken silah tasarımları oldu ve neredeyse
gerçek silahlarla oynadığı düşündüm. Silahların gerek çizilişleri, gerek
seçilen renk ve dokular tam kıvamında olmuş. Oynarken bu sebeple ayrı
bir tat aldım. Hatta silahlara bakakaldığım ve bu yüzden öldüğüm de
oldu. Oyundaki bir diğer grafik başarısı da karakter modellemeleri için
geçerli. Karakter tasarımları aynen beklediğim gibi başarılı olmuş.
Çevredeki düşmanların suratları birbirini çok az tekrar ettiği gibi yüz
tasarımları gayet başarılı. Mesela bizi gördüklerinde telaşa kapılıp,
şaşırmış bir yüz ifadesi çıkarıyorlar. Bunun dışında Afrika insanına
uygun modellemeler görmek de sevindirici. Gelelim çevredeki bitki
örtüsüne. Bildiğiniz gibi Afrika Kıtası bitki örtüsü bakımından pek de
zengin sayılmaz. İşte bu yüzden çevredeki tasarım otlar, ağaçlar ve kum
tanelerinden ibaret. Bunun sonucu olarak da çevreye fazlasıyla sarı ve
kahverengi arasında değişen renkler hakim. Bu zamanla sizin açınızdan
sıkıcı olabilir zira sitemiz editörlerinden Onur “holy damien” bundan
şikâyetçi durumda. Buradan Onur’a ve siz okurlara sesleniyorum; bu
durumu görmezden gelmek zorundayız, çünkü seçilen bölge Afrika ve
yapılacak pek fazla bir şey yok. Tam tersine bu noktada bahsedilmesi
gereken şey Ubisoft Montreal stüdyolarının Afrika’yı bu kadar iyi bir
şekilde oyuna aktarmış olmaları. Gerçekten de, Afrika ortamını bizlere
en iyi şekilde sunmuşlar. Ama yine de bir konuda sitem etmek gerekirse,
sanırım bu grafiklerin PC’de doğan bir oyuna göre fazlasıyla konsolcu
hazırlanması olabilir. Bu benim ciddi anlamda canımı sıksa da,
grafiklerin büyüsüne kapılık unuttum bile. Son olarak oyundaki
gölgelendirmeler ve ışıklandırmalardan bahsedeyim; oyundaki cisimlerin
gölgelendirmesi bilhassa çok başarılı. Bir araçla giderken yolu üstüne
bir ağacın ya da objenin gölgesinin düşüşü gayet başarılı. Sonuç
itibariyle Far Cry 2 grafikleri özünden kopmuş olsa da, başarılı
motoruyla bizlere kendini sevdirmeyi başarıyor. Öte yandan, gerek
modellemeler, gerekse Afrika’nın başarılı bir şekilde yansıtılmasıyla
Far Cry 2 grafikler konusunda övgüyü hak ediyor.


Yeni yeni
tatlar, atmosferi ikiye katlar

Oyunda ilerlerken
kullanabileceğimiz GPS sistemiyle hazırlanmış haritamız mevcut. Bu
harita üzerinde işaretli noktalara giderek görev bölgelerine kolayca
ulaşabiliyoruz. “5” tuşuna basarak ekranda beliren haritamız GPS sistemi
sayesinde gideceğimiz güvenli yolları, arkadaşlarımızı gösterdiği gibi
harita üzerinde yer alan silah dükkanları ve para bulabileceğimiz tüm
noktaları gösteriyor. Önemli bölgelere yaklaştığınızda ise GPS’den yanan
ışıklar ve sesler beliriyor. GPS sistemini kullanırken
yararlanabileceğimiz Monocular Dürbünü yer alıyor. Bu dürbün sayesinde
etrafta geniş çaplı bir gözetleme yapabiliyor, saklı ve gizli olan
birçok şeyi rahatlıkla bulabiliyorsunuz. Oyundaki harita devasa olarak
adlandırabileceğimiz cinsten. Çünkü oyunda geçen mekan tam olarak 50
km2. Bu yüzden GPS sisteminin geliştirilmiş olması çok mantıklı olmuş
yoksa bu koca haritada kaybolabilirdik. Oyunda görevlere ulaşırken
kullanabileceğimiz araçlar da mevcut. Jeep, hummer, tekneler ve arabalar
görevlere ulaşmada bizlere kolaylık sağlıyor. Birçok FPS’de olduğu gibi
Far Cry 2’de de araçların üzerinde çeşitli silahlar mevcut. Tabi ki bu
silahlar o araca özgü silahlar ve aracı kullanırken ateş etmek de
mümkün. Bu noktada hem sürüşlerde hem de ateş ederken araç kullanmak
oldukça basit ve kullanışlı hazırlanmış, sıkıntı yaratmıyor. Ayrıca Far
Cry 2 GPS sisteminden sonra değişik bir özellik daha oyuna eklemiş;
çevredeki bozuk arabaları yanımızda bulunan tamirat aletleri sayesinde
tamir edip kullanışlı hale getirebiliyoruz. Üstelik arabanın bozuk
noktasını açtığımızda da arabanın motorundan aküsüne kadar birçok şeyin
detaylı olduğunu görüyoruz. Bu özellik de iyi düşünülmüş, hoş bir fikir
olarak gözümüze çarpıyor. Araçlarla ilerlerken GPS’den gelen sesler
sayesinde çevredeki işimize yarar birçok şeyi bulabiliyoruz. Bunların en
başında bir çanta içerisinde yer alan elmaslar geliyor. Elmasların
oyundaki önemiyse, bizlere para anlamında. Harita üzerinde yer alan
silah dükkanlarından yeni silahlar alırken ya da daha farklı şeylere
ihtiyaç duyarken elmasları kullanıyoruz. Elmasları mantıklı kullanmak da
çok önemli aslında. Zira bazı bölümleri elimizde var olan silahlarla
geçmek mümkün olmuyor silah almamız gerekiyor ya da can barımız
azaldığında ilaç almak zorunda kalıyoruz. Bu durumlarda elmasları
kullanmamız gerekiyor. İşte bu yüzden elmasları har vurup harman
savurmayın. Aksi halde ortada öyle kalakalırsınız. Elmasların silah
alırken işe yaradığından bahsetmiştim. Şimdi birazda oyunda yer alan
silahlardan bahsedeyim. Oyunda aynı anda en fazla dört silah
taşıyabiliyoruz. Bu yüzden yeni silah taşımak istediğinizde mecburen bir
tanesinden vazgeçmeniz gerekiyor. Oyunun silah yelpazesi oldukça
çeşitli. Tabancalar, sniper’lar, makineli tüfekler, pompalı tüfekler,
bazukalar, Molotof kokteyli, C4 patlayıcılar ve hatta alev silahı dahi
bu yelpaze içerisinde. Bunun dışında daha önce de dediğim gibi araçlar
üzerindeki silahlar, çevredeki ağır makineliler ve sürpriz niteliğindeki
özel silahlarlar mevcut. Silah kullanımı fazlasıyla gerçekçi. Bazuka
kullanırken “tutukluluk” adını verdiğimiz durum gerçekleşiyor. Onun
dışında sniper kullanmak oldukça rahat ve kullanışlı.


Far
Cry 2 GPS sistemi ve araç tamiratından sonra, daha değişik tatları da
bizlere sunuyor. Mesela bir düşman tarafından vurulduğunuzda mermiyi
vücudunuzdan çıkartabiliyorsunuz. Ne kadar hızlı davranırsanız o kadar
başarılı olmanız da mümkün. Bunun dışında vurulduğunuzda sargı
çantanızdan sargı bezleri çıkarıp yaralı bölgeyi sarıp
iyileşebiliyorsunuz. Tabi sargı tamamlandıktan sonra can barınızda artış
gösteriyor. Bu yönüyle Far Cry 2’yi çok sevdiğimi söyleyebilirim. Zira
diğer oyunlarda olduğu gibi biraz bekleyerek can barının düzelmesi gibi
saçmalıkta ortadan kaldırılıyor. Hem daha gerçekçi bir oynayış
sunuluyor. Kayıt sistemine gelince genelde yeni bir tat olmasa da ilk
oyunda olmayan kayıt özelliği de oyuna eklenmiş. Artık istediğimiz
noktada oyunu kaydedebiliyoruz. Bu önemli eksinin de düzelmesi çok iyi
olmuş. Bunu dışında çevreyle etkileşim eldeki FPS’lere göre dengeli
olmuş diyebilirim. Birçok objeyle doğrudan etkileşim mümkün. Hatta lav
silahı aracılığıyla çevredeki otları dahi yakabiliyoruz. Hatta otların
yanması dahi çok gerçekçi olmuş. Lavı gönderir göndermez yanmak yerine
4-5 saniyede bir yanmanın büyümesi hoş olmuş. 4-5 saniye olması gayet
normal yoksa dakikalarca kim bekleyecekti. Hazır yanma efektine
değinmişken patlama efektine de değineyim. Zira grafiklerden bahsederken
sanırım bun konuyu atladık. Patlama efektleri aslında beklediğim kadar
iyi olmadı. Çünkü diğer oyunlarda gördüğüm o harika patlamalardan sonra
Far Cry 2 biraz gözüme düşük geldi. Yanlış anlaşılmasın kötü değil hatta
başarılı ancak daha iyisi olabilirmiş. Patlama efektleri ortamdan çabuk
kayboluyor ve yaptıkları etkiler çok düşük. İşte bu yüzden diğer
oyunlara göre daha düşük bulduğumu söyledim. Ama yinede jeep’lerin
patlaması ya da bir köprünün patlaması ortalama seviyelerde.
Far Cry
2’de oldukça kullanışlı olan arkadaşlık sistemi mevcut. Bu sistem şu
şekilde işliyor; karşı guruplardan ele geçirdiğimiz düşmanlara karşı iyi
tavırlar sergileyerek ya da gittiğimiz yerlerdeki halkın bizden
istediklerini yerine getirerek dost kazanabiliyoruz. Peki dostların bize
katkısı ne diye soracak olursanız onu da bir çırpıda açıklayayım.
Oyundaki dostlarımızı GPS sistemiyle bularak yanlarına gittiğimizde bize
para, saklanacak yer, ilaç ve mermi yardımı yapıyorlar. Merminiz mi
yok, ilacınız mı bitti hatta sohbet edecek adam mı arıyorsunuz? Açın
GPS’i gidin dostlarınızın yanına. Dertlerinizin çaresi onlarda. Oyunda
ilerlerken bize verilen görevlerden de sizlere bahsedeyim. Oyundaki
görevler ilk olarak harita üzerinde gezinirken çevre karşılaştığımız
insanlardan geliyor. Bu görevleri yaptıkça zamanla telefon aracılığıyla,
bazen istenilen bölgelere gidilerek, bazen de yüz yüze görüşmelerle
veriliyor. Bize verilen görevlerse pek fazla çeşitlilik taşımıyor. En
heyecanlı görevler genellikle çete başlarını ve elemanlarını öldürmek.
Bu bölümlerde çatışmalarla aksiyon hat safhalara çıkıyor. Bunların
dışında barakaları, köprüleri ve araçları patlatmak, önemli kişilerle
görüşmek ve bazı şeyleri zamanında yapmaktan oluşuyor. Gördüğünüz gibi
görevlerde pek fazla çeşitlik bulunmuyor. Zaten oyunun en büyük
eksilerinden birini bu oluşturuyor. Görevlerin çeşitlenmeyişi zamanla
oyunu tekdüze bir hale getirip monotonlaştırabiliyor. Bu yüzden oyun
zamanla fazlaca sıkıcı olabiliyor. Üstelik Far Cry 2 yan ve ana
görevlerle birlikte 30 saati bulan bir oynanabilirliğe sahip. Açıkçası
her zaman oyunların oynayış süresinin kısa oluşundan yakınırız. Sanırım
bu sefer de uzun olduğu için yakınacağız. 30 saatlik oyun süresi
içerisinde yapacağımız görevler içerisinde daha önce de dediğim gibi
aksiyonu bolca yükselten bölümlerde var. Bilhassa çete başlarını
öldürürken küçük bir birliğin içine dalmak ve benzersiz çatışmalara
katılmak oyunun atmosferini güçlendiriyor. Bu görevlerde çete başı
birçok kişi tarafından korunduğunda mutlaka bir taktiğe ihtiyaç
duyuyoruz ve bu taktiği belirlemek tamamen bize ait. Bu yönüyle Far Cry 2
oyuncuya hoş bir serbestlik sunuyor. Ayrıca düşmanlara saldırırken
istediğimiz noktadan istediğimiz şekilde saldırabiliyoruz. Ancak
saldırırken gizlilikten ve taktikten yoksun saldırmak büyük hata
olacaktır. Çünkü düşmanların yapay zekası oldukça güçlü. Bu yüzden
çevredeki objelerin, kulübelerin ya da ağaçların arkasına saklanarak
saldırmak daha mantıklı. Zira yoksa yüksek tutulan yapay zekanın kurbanı
olabilirsiniz. Yapay zeka demişken gelişmiş yapay zekayı atlamak olmaz.
Birazda yapay zekadan bahsederek izninizle ses ve müziklere geçmek
istiyorum.
Ne düşmanlar gördüm, ama böylesini asla
Yapay zeka
oyunun en önemli artılarından biri bunu belirtmek de fayda var. İlk
oyundaki yapay zeka zaten iyiydi. Ancak Far Cry 2 ile bayrak biraz daha
ileriye taşınmış. Düşmanlar oldukça zeki bir hale gelmiş. Mesela ilk
oyunda yapay zeka bazen kontrolden çıkabiliyor ve düşmanlar amaçsızca
üstümüze gelebiliyorlardı. Far Cry 2’de bu durum rahatlıkla aşılmış.
Düşmanların tamamı taktiksel davranıyorlar. Gizliliğe önem verdikleri
gibi nişan alma konusunda da çok başarılılar. Açık hedef olduğunuzda
kolaylıkla sizi vuruyorlar. Bunlar bir kenara düşmanların zeki olduğunu
asıl her türlü ses ve tıkırtıdan harekete geçtiklerinde anladım. Mesela
bir elmas ararken GPS’i açık unuttuğumda sesi duyan askerler direk
çevrede arama yapmaya başladılar. Aramaya başlayınca da öyle birkaç
saniyede ya da o bölgede bir iki gezinip sizi unutmuyorlar. Eldeki
FPS’lere göre oldukça uzun bir süre çevreyi araştırıyorlar. Bunun
dışında silah sesi, ayak sesi ve buna benzer durumlarda hemen başınıza
üşüşüyorlar. Tabi bu durumlarda o bölgeye hızlıca koşarak gitmek yerine
daha tetikte geliyorlar. Bu da yapay zeka adına önemli bir artı. Bunlara
ek olarak bölgelerin birçoğunda devriye askerleri yer alıyor ve sürekli
çevreden geleni geçeni gözlemliyorlar. Bir yabancı ya da tehlikeli bir
durum hissettiklerinde hemen yanınıza geliyor ve size saldırmaya
başlıyorlar. Bu yönüyle de yapay zekanın ne kadar kuvvetli olduğunu
görüyoruz. Sonuç olarak yapay zekanın sürekli kontrolde oluşu ve
tökezlememesi oyunun atmosferine ve geneline büyük ölçüde yansıyor ve
görevlerden yana monotonlaşan yapıya olumlu yönde katkı sağlıyor.
Sesler
ve müzikler

Final Bölümü

Far Cry 2 uzun zamandır
beklediğimiz ender oyunlardan biriydi. Özellikle ilk oyunun üzerimizde
yarattığım etki bu denli beklememizde en büyük sebep. Peki
beklediklerimizi alabildik mi? Sonuna dek diyemesem de çoğu konuda
beklentilerime karşılık buldum diyebilirim. Tabi ki Far Cry 2 uzun oyun
süresi ve sınırlı görev çeşitliliği yönüyle monotonlaşıp, tekdüze bir
yapıya dönüşebiliyor. Ama içerisindeki farklı tatlar ve oyuncuya
sunulmuş yeni detaylar ve üzerine eklenen başarılı Afrika tasarımı,
devasa haritası ve çok güçlü tutulan yapay zekasıyla kesinlikle
oynanmayı hak eden bir yapım. Belki ilk oyunun yarattığı havayı
yaratamayacaktır ancak çevredeki birçok oyundan üstün olduğu su götürmez
bir gerçek. Az çok FPS seven, Far Cry hayranı olan ve bu türe adım
atmaya başlayacak herkes gönül rahatlığıyla alıp oynamalı.
Editör
Notu:Far Cry serisinin başarılarını biliyoruz.Far Cry 2'yi
playstation'da oynayacaksanız alışmanız zaman alacak

Aha Bir Taner Daha Buldum Onuda Vereyim.
Hepimiz Chevrolet'nin ismini eski
filmlerden veya yarışları konu alan filmlerde duymuştuk
değilmi.Chevrolet inanılmaz
bir araba yaptı hep beraber göz atalım

2010
Model Chevrolet Sail Hatchback
Ocak ayında sedan modelleri tanıtılan
Sail'in hatchback versiyonları 2010 Pekin otomobil fuarında sergilendi
Tasarım
anlamında bir sürprizi bulunmayan aracın arka koltuklarında sunulan baş
mesafesi 965 mm olarak açıklanırken katlanabilen koltuklar sayesinde
bagaj hacmi 1.215 litreye genişletilebiliyor.
Sedan versiyonda da
görev yapan 1.2 ve 1.4 litre hacimli benzinli motorlarla donatılacak
olan aracın şanzıman seçenekleri manuel ve yarı otomatik ünitelerden
oluşuyor.
Rahat bir sürüş isteyen sürücülere Chevy Sail Hatchback'i
öneriyoruz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Great One
Adminstrator
Adminstrator
Great One


Erkek Mesaj Sayısı : 364
Saygınlık : 580
Kayıt tarihi : 12/01/10
Yaş : 28
Nerden : Şirinyer
Lakap : Bi Altaylı

Haberler Empty
MesajKonu: Geri: Haberler   Haberler Icon_minitimeCuma Tem. 09, 2010 11:44 am

Konu Sohbete taşındı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://gureskolikler.yetkin-forum.com
Triple H
Aktif üye
Aktif üye
Triple H


Erkek Mesaj Sayısı : 60
Saygınlık : 139
Kayıt tarihi : 28/06/10
Yaş : 29
Nerden : Bilgisayardan :D
Lakap : Hunter Hearst Helmsley (HHH) , The Game , Terra Ryzing

Haberler Empty
MesajKonu: Geri: Haberler   Haberler Icon_minitimeCuma Tem. 09, 2010 12:36 pm

mORRİSON imzanı değiştir istersen .. Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Haberler
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Güreşkolikler :: WWE Türkiye :: Konu Dışı :: Sohbet-
Buraya geçin: